vineri, 12 iunie 2015

Autoportret de adolescent. Mihai

Unii oameni spun că persoana în care poţi avea cea mai multă încredere eşti chiar tu însuţi. De aceea am decis să îmi creez autoportretul.
Eu sunt Mihai, un adolescent ambiţios, visător şi poate chiar puţin nebun, însă nu mă deranjează acest lucru, deoarece, dacă nu faci prostii când eşti mic, nu ai de ce să râzi când vei fi bătrân.
Am ochii albaştri. Fetele îmi spun că am nişte ochi superbi, de un albastru fermecător, însă eu, când mă uit în oglindă, îi văd doar albaştri. De asemenea, multă lume îmi spune că părul meu blond îmi completează imaginea angelică, dar eu nu mă văd decât un băiat obişnuit.
Sunt un băiat visător, întrucât doresc să intru la unul dintre cele mai bune colegii, dar sunt şi un băiat ambiţios, deoarece sunt sigur că voi intra. În viaţă trăiesc după propria mea regulă: Omul care aleargă pentru a-şi împlini visele este un om nebun, însă omul care nu visează este un om pierdut.

Mă simt foarte bine în pielea mea şi nu mi-aş dori nici măcar o clipă să fiu altă persoană. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu