vineri, 12 iunie 2015

Autoportret de adolescent. Cristina

Sunt o fire foarte … agitată. Ştiu aceasta foarte bine nu numai pentru mulţi oameni mi-au spus-o, dar şi pentru că şi eu o simt. Efectul cel mai vizibil al acestei agitaţii este felul în care vorbesc.
Vorbesc foarte, foarte repede şi de multe ori nu se înţelege ce spun, iar aceasta se întâmplă deoarece am o avalanşă de idei în minte, idei pe care nu le pot organiza şi care se amestecă, ba se schimbă, baa par altele noi … În mintea mea mereu se mişcă ceva!
De asemenea, îmi place foarte mult să învăţ! Descopăr acest lucru de câte ori merg în camera mea, mă uit la birou şi … de-abia aştept să mă apuc de învăţat!  Această plăcere a apărut în momentul când am primit foarte mult de învăţat. Ce lucru bizar!
De altfel, mă consider o fire veselă, în continuă mişcare, care nu suportă să lase ceva neînţeles (cred că unii profesori simt aceasta) şi care are o înclinaţie spre frumos.
Încerc să fac totul cât mai bine cu putinţă, implicându-mă 100%!     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu